Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Tidligere i sommer så gikk jeg endel ned i vekt. Så kom det noen måneder med flytting til ny by, fadderuker og slikt som gjorde at trening/kosthold gikk i dass, men har bestemt meg for å virkelig jobbe for god formen nå.

Jeg er 21 år, mann, ca 82-85 kg (har ikke vekt der jeg bor nå, men sånn ca), og 179 cm høy.

Har satt om en treningsprogram med følgende øvelser: (tilfeldig rekkefølge)

Beinpress

Triceps

Biceps

Benkpress

Nedtrekk

Mage

Rygghev

Flyes i apperat

Arnoldpress

Jeg føler kanskje at det kan bli litt mange øvelser når jeg trener fullkroppsprogram. Kan det være en ide å gå over til 3-splitt. Evt fjerne/legge til øvelser?

Tips til kostilskudd? For øyeblikket har jeg kun proteinpulver.

Ome 3 kapsler er bra for å gå ned i vekt?

Hadde vært flott om dere kunne gitt meg en tilbakemelding.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11748-tilbakemelding-p%C3%A5-treningsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Dette er ikke et treningsprogram, men en liste over enkelte øvelser og enkelte muskler.
  2. Bruk et ferdig oppsatt program, jeg tror ikke du har kompetanse til å sette opp ditt eget.
  3. Fullkroppsprogram 3x i uka er nok det beste for deg
  4. Kosttilskudd vil først ha noen hensikt når kostholdet er på plass, og når det har skjedd, kan du bruke kreatin, proteinpulver/BCAA og Omega 3 tilskudd
  5. Omega 3 vil hjelpe med mye mer en vektnedgang, så er anbefalt uansett. Men ikke tro at vekten forsvinner bare fordi du popper noen kapsler med omega 3. Et kaloriunderskudd må til uansett

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...