Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sant :)

Jeg kjenner når jeg har nok igjen til å ta en ekstra rep eller ikke, så hvis gubben står over meg og sier at jeg klarer én til når jeg faktisk ikke har noe igjen å gi så føler jeg litt på at han er i veien.

Ha deg bort nå, så snakkes vi etterpå :lol:

Hvis typen spotter meg, så setter jeg pris på at han presser meg så jeg klarer mer :) Igjen, dette er så individuelt så det kan bli, det gjelder vel bare å dele våre erfaringer, så kanskje trådstarter kan være obs på hva han skal se etter :p

Fortsetter under...

Helt klart en felle å gå i som dere skriver... Jeg satser på å få tent interessen nå i løpet av de kommende ukene, lære henne såpass opp at hun kan gå for egen maskin. Så kan hun gå alene eller kjøre sitt eget løp om vi går ilag.

Selv så liker jeg veldig godt 3 splitt, mange reps og gjerne droppsett... Kan jo tenkes at hun etterhvert tenner mer på fullkropps program med få og tunge løft.

Det er forøvrig pussig hvor mange som har treningssenter skrekk... og da spesielt kvinner? Tar jeg feil eller er dette veldig utbredt?

VELDIG typisk for damer ja! Spesielt denne frivektavdelingen, som ofte er veldig mannsdominert. Jeg har vært der selv! Det hjalp veldig å være med kjæresten min i starten og få hjelp og støtte fra ham så jeg ikke følte meg så alene der inne :p Etter jeg fikk teknikken i boks så klarte jeg meg fint, og nå har jeg ingen problemer med å gå og trene alene og stå mellom mannfolkene og løfte vekter haha :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...