StiligeCecilie Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Denne fjerner magefettet ditt | ba.no Avisartikler altså.. "Fjerne" og "forebygge" er ikke det samme. Siter
Oddis Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Er jo bevist at omega-3 også har gunstig effekt på fettforbrenning og mobilisering. Dette blir vel enda nærmere kilden istedetfor å gå via fisk for å få godsakene. Siter
Oddis Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Synes dette hørtes ut som et godt alternativ til fiskeolje. Men prisen er litt høyere. Blir veldig dyrt om en skal ta tilsvarende doser som en gjør med fiskeolje. http://www.calanus.no/Userfiles/Sites/files/Calanus%20Oil%20Norsk%20270212.pdf Order - Calanus AS Siter
Rodolfo Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Hadde omega 3 "fjernet" magefettet mitt, hadde jeg hatt en voldsom sixpack, når jeg tenker på de dosene jeg har vært oppe i Omega 3 er energi det også.. Siter
Gjest Ukjent666 Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Husk at det står i artikkelen: innvollsfett.... Så er ikke det utenpå. men det rundt dine indre organer... Siter
Rodolfo Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Husk at det står i artikkelen: innvollsfett.... Så er ikke det utenpå. men det rundt dine indre organer... Der er det så godt som tomt Siter
Oddis Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Hadde omega 3 "fjernet" magefettet mitt, hadde jeg hatt en voldsom sixpack, når jeg tenker på de dosene jeg har vært oppe i Omega 3 er energi det også.. Som med alt annet hjelper det nok ikke så mye å overdrive inntaket Siter
DC_Flisen Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Som med alt annet hjelper det nok ikke så mye å overdrive inntaket Husk at det står i artikkelen: innvollsfett.... Så er ikke det utenpå. men det rundt dine indre organer... partypoopers! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.