Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker for svar. Jeg har lest artikkelen og dette er tankene jeg sitter igjen med:

- Jeg spiser generelt lite av de matvarene som inneholder Biotin, da bør jeg kanskje ta det som tilskudd?

- Jeg har ganske så tørt hår, jeg ser dette kan være en bieffekt av Biotinmangel, kanskje det kan hjelpe? (Det skal sies at jeg har farget håret ganske mye, jeg vet ikke om det vil hjelpe uansett; men er verdt et forsøk?).

- Ettersom det ikke er registrert noe negativ effekt av for mye Biotin, så skader det vel ikke å prøve?

- Litt avanserte ord til tider, så jeg forsod meg ikke på alt, men kan det bidra til mer/raskere hårvekst?

- Noen andre her som tar Biotin som tilskudd? Jeg prøvde å søke på forumet, men fant ingenting.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11526-biotin/#findComment-445982
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...