PrinsesseM Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 Kan du gå ned i vekt med bare styrketrening? Elsker og trene styrke, men hater cardio. Siter
Blaster Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 Ja, det kan du. Er kun snakk om kalorier ut og kalorier inn. Forbrenner du mer kcal enn du inntar så vil du gå ned i fett%. Siter
PrinsesseM Skrevet 25. august 2012 Forfatter Skrevet 25. august 2012 Ja, det kan du. Er kun snakk om kalorier ut og kalorier inn. Forbrenner du mer kcal enn du inntar så vil du gå ned i fett%. Men vil styrke treningen hjelpe mye til? Siter
Blaster Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 Så klart. Du brenner en god del kalorier på å løfte tunge ting. Ikke slike små rosa manualer, du må tørre å presse deg selv. Men, ja, jeg kjører aldri kardio når jeg skal ned i fett%, jeg spiser heller litt mindre og trener styrke. Siter
løvetann Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 "PrinsesseM skrev: Men vil styrke treningen hjelpe mye til? . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.