Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt ingrediensene inn på diett .no og hele røren tilsammen gir 5606 i energi. Har laget de en gang før, men husker ikke hvor mange biter det ble. Hadde tenkt å spise to brikser til lunsj pr dag, men vil ikke dette "bruke opp" enormt mye kaloripotten min i løpet av en dag?

Skal prøve å gå ned noen kg i høst og bør iflg diett.no ligge på 1606 pr dag.

Skjønner meg ikke helt på dette jeg, noen som kan opplyse meg?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11334-disse-lavkarbobriksene-er-de-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke helt hva du spør etter. Du har laget noen lavkarbobriks og lagt inn ingrediense for å få det totalt næringsinnholdet, men du husker ikke hvor mange brikser du fikk av hele oppskriften, og nå lurer du på hvorvidt det er bra for deg å spise de når målet er vektnedgang? Det er på ingen måte noe lettere for oss her enn for deg å vurdere det når vi ikke vet om du fikk 100 eller 10 brikser :)

Men sånn generelt sett, slike brikser inneholder store mengder frø og nøtter og blir dermed svært kaloritette. De er absolutt sunne i form av mange gode næringsstoffer, men det er mye energi i de, så er målet vektnedgang ville jeg anbefalt deg å begrense mengden.

Ja, ser nå at jeg kan feks få 12 stk, da er de litt mindre enn et knekkebrød på str. Kankje bare spise ett i lunsjen da. Jeg prøver på det :) og skulle jeg dø av sult så får jeg heller spise mer cc.

Takk for svar :).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...