Wasabi Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hei Jeg vil gjerne ned i vekt, men bygge litt muskler samtidig. Men jeg trenger litt hjelp til å sette opp et ukentlig program som gjelder trening og måltidene. Selv har jeg null peiling på kosthold. Hadde vært veldig fint med litt hjelp Idag veier jeg rett rundt 105 kg, 193 høy og 18 år gammel. Setter pris på all tilbake melding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven David Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Vektnedgang - Fitnessbloggen Oppskriften som gjør at du kan bygge muskler og forbrenne fett samtidig - Fitnessbloggen Reduser fettprosenten, ikke kroppsvekten - Fitnessbloggen Knugen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vetikka5 Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Fettforbrenning tabletter - https://no.fastburnextreme.com Eneste som har fungert for meg så effektiv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.