Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg plasserer denne riktig, men jeg lurer på hva dere ville gjort:

- Jeg skal på kanotur/blikjent på campingplass med klassen fra mandag til onsdag.

Dvs. morgentur på mandag og styrke på onsdag. Tirsdag blir fri.

Denne uka mangler jeg en gåtur og en 4x4 på tredemølla.

Det jeg lurer på:

- Ville dere løpt imorgen, og gått tur to dager på rad?

- Eller gått imorgen, løpt på søndag og gått på mandag?

Nå skal det sies at jeg er på diett, og jeg får typ 250kcal mindre på gådagene. I tillegg er det meldt øsende regn imorgen. Får løper jeg imorgen, får kroppen på en måte fri fra det mest anstrengende fra søndag - tirsdag. Men

Hva ville dere valgt? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11291-l%C3%B8pe-g%C3%A5-eller-g%C3%A5-g%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du trent i dag og er sliten? I så fall kan du jo ta gåtur i morgen og løping på søndag. Ellers ville jeg fått unna det tyngste først, tenk så deilig å være ferdig slik at kroppen kan få hvile noen dager :) Men what do I know?? :roflmao:

Har du trent i dag og er sliten? I så fall kan du jo ta gåtur i morgen og løping på søndag. Ellers ville jeg fått unna det tyngste først, tenk så deilig å være ferdig slik at kroppen kan få hvile noen dager :) Men what do I know?? :roflmao:

Løpt i morgen, gått på søndag. Gåtur i regn kan bli surt og kroppen din har godt av litt ekstra hvile de neste dagene. Det tar på å være på telttur :)

Jeg trener jo hver dag, for gåturen er trening i seg selv. Selvfølgelig lettere enn styrke/kondisjon, men går jo ikke sakte. Jeg løper idag jeg, så får kroppen ''fri'' fra søndag-tirsdag ;)

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...