Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har en RS300X sammen med GPS.

Lurer på om noen her inne kan svare meg på dette: om det er mulghet til å se ruten min på polarpersonaltrainer hvis jeg kjøper meg Polar FlowLink og overfører treningen min til siden ? Altså ser hvor jeg har løpt/syklet på ett kart.

Føler det blir bortkastet å kjøpe FlowLink hvis ikke sjønner dere ! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11171-polar-rs300x-og-polarpersonaltrainer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke forstår at den ikke skulle kunne gjøre det. Du kan prøve å ringe kunde-supporten deres. Har gjort det et par ganger i forbindelse med min FT80.

Polar Electro Norge AS

Pb. 6307 Etterstad

0604 Oslo

Norge

Tel. +47 23172500

Email: [email protected]

Jeg kan ikke forstår at den ikke skulle kunne gjøre det. Du kan prøve å ringe kunde-supporten deres. Har gjort det et par ganger i forbindelse med min FT80.

Polar Electro Norge AS

Pb. 6307 Etterstad

0604 Oslo

Norge

Tel. +47 23172500

Email: [email protected]

ok :) takker for svar

• 6 måneder senere...

Annonse

nei, det blir ikke lagret kartdata med RS300x. Bare fart og distanse

Edit: Slik jeg har fårstått det så er det ingen av klokkene som ikke kan bruke polar protrainer 5 som kan lagre kartdata. Så det er bare de litt mer avanserte klokene og GPs'ene som lagrer kartdata

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...