Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Har trent 5-6 dager i uken nå i 2-3 måneder nå. Begynner å se resultater, og vil da gjerne starte på kreatin i tillegg til protein-pulver + rask karbo etter trening.

Kreatinet jeg har kjøpt meg heter S.A.W Super Anabolic Workcout (kapsler).

Jeg trener styrke mandag, onsdag, fredag. resten av dagene løper jeg, tar spinnings-time eller går en tur i fjellet.

Spørsmålet mitt er: Skal jeg bruke kreatinet, bare de dagene jeg trener styrke?

Jeg vet ikke om det har noe effekt å bruke det på de dagene jeg trener kondisjon. Blir det på noen måte bortkastet og bruke? Eller om kreatin 3 ganger i uken er for lite for at det skal ha noen effekt?

Har aldri gått på dette, derfor vil jeg gjerne gjøre det riktig når jeg først skal gjøre det.

Dere kan gjerne anbefale noe annet kreatin hvis dere har gode erfaringer, jeg vet ikke hva som er best kreatin og bruke i skrivende stund.

Håper på svar fra dere som kan dette. Mottas med stor takk (y)

Freddie

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11158-kreatin-bare-p%C3%A5-styrke-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

3-5 g hver dag, når som helst på dagen - enkelt og greit ;)

Kort og langt om kreatin - Fitnessbloggen

Enklest å bruke kreatin monohydrate, de "Super Anabolic Workout" kapslene fungerer helt sikkert greit de også, men du sparer enormt mye penger over tid hvis du investerer i monohydrate :)

Kreatin monohydrate slår knockout på konkurrentene - Fitnessbloggen

1. rask karbo etter trening.

2- Kreatinet jeg har kjøpt meg heter S.A.W Super Anabolic Workcout (kapsler).

3. Spørsmålet mitt er: Skal jeg bruke kreatinet, bare de dagene jeg trener styrke?

4. Dere kan gjerne anbefale noe annet kreatin hvis dere har gode erfaringer, jeg vet ikke hva som er best kreatin og bruke i skrivende stund.

1. Ikke nødvendig

2. Strong product name

3. Det han sa ^^

4. Et billig kreatin monohydrat gjør susen

Takk for svar :)

Er det flere forskjellige kreatin monohydrat, eller er denne riktig?

Creatine Monohydrate 2kg - STORKJØP Proteinfabrikken - STORKJØP - Proteinfabrikken NO

Men hvis jeg nå bestemmer meg for å bruke opp de jeg allerede har (de kostet jo tross alt en del penger..) Så lurer jeg på om jeg kan ta de når som helst på dagen, slik som de monohydrate? På baksiden står det bare 4 kapsler en halvtime før trening ... Med andre ord så ska jeg ikke ta de dagene jeg ikke trener? Kanskje det varierer fra type til type, eller kanskje kreatin er kreatin? :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...