Gå til innhold

Hva med feks bulgarske utfall/hipthrust i 5x5 m autoreguleringsprogrammet?

Anbefalte innlegg

Er litt ivrig om dagen, jeg! Mye spørsmål trenger svar :-) Takk o lov for fitnessbloggen!!

Blir det for mye med bulgarske utfall eller hipth på slutten av et 5x5 program? Eller er det greit? Eller er det kanskje helt unødvendig i utgangspunktet?

Fortsetter under...

Nå vil jeg ikke sammenligne bulg. utfall med hip-thrust (om det er det du gjør), men du kan selvsagt legge til noen sett med hip-thrust på slutten av bein-delen. F.eks 2 x 12-15

Jeg vil bare ha mest av alt som er bra for baken ;-) Har ikke lang styrketreningserfaring, men har vært igjennom "den ultimate guiden til rumpetrening", og jeg liker veldig godt både bu og hipthrust! Har egentlig bare lyst til å gjøre alt helt riktig, men det er så mye info og mange programmer..vanskelig å bestemme seg, og vite hva som er best. Burde vel egentlig skaffe en PT, men sverger til fitnessbloggen foreløpig. Det er en super blogg! Må benytte anledningen til å takke for den!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...