Gå til innhold

Kosthold er SÅ vanskelig!!


Anbefalte innlegg

Blir litt tullat av alt som står om diverse kosthold, aner ikke hva man skal følge/høre på...

Jeg er rett og slett grønn når når det kommer til kosthold, skjønner at pizza, burger og brus ikke er bra, men det stopper lissom der..

Kan noen si hvordan dette ser ut?

frokost

- 2 skiver med lavkarbobrød med philadelphia og roastbeef eller salat med kylling (ca et halvt bryst grillet u skall)

Lunsj

- salat (med tomat, agurk, paprika) og kjøtt (kylling eller karbdeig) kanskje et egg og kesam

Mellom

- Skyr med nøtter og frukt (eple, drue..)

Middag

- 2 stk fiskekaker med sopp og salat evt grønnsaker

kesam med bringebær og skål med frukt til kvelds

Og innemellom her kan det snike seg inn endel nøtter/frø/kjerner (er jo endel fett i det..)

Skulle ønske jeg viste mer om kosthold, så jeg vet om det jeg spiser er bra eller ei!

noen som vet om noen bra artikkel om kosthold, som er litt lett å forstå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

copy that! Er du helt grønn vil disse hjelpe deg ganske mye. Ellers ser jo eksempelet ditt veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...