Juneslie Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hei! Jeg er en jente på 20 år, som ønsker og gå ned i vekt. Vil trene styrke trening og løpe intervaller. Funnet ut at jeg skal trene styrke 4 ganger i uka, og avslutte disse øktene med korte intervaller. De andre to dagene løpe lengre intervaller. Har klart og legge om kostholdet. Problemet er dette med styrke treninga, noen som har noe bra oppsett på hvor mange reps man skal ta? og hvor tungt jeg skal begynne ? Et oppsett som tar for seg nedre del av kroppen, som legger, lår, rumpe. Og et annet som tar for seg øvre delen av kroppen? Trener på trenings studio som har tilgang på apparater. Håper virkelig på svar! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10927-trenger-trenings-program-noen-som-kan-hjelpe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Pall Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 8-12 repetisjoner:) Om du ønsker og trene styrke 4 ganger i uka, foreslår jeg en 2splitt. Det vil si du deler opp kroppen din i 2, dag 1 trener eks bein, og dag 2 overkropp. 1 Bein 2 overkropp 1 Bein 2 Overkropp Du bør legge deg på 8-12 repetisjoner. Jeg bruker finne ut hvilken vekt jeg klarer 10 ganger maks, eks knebøy 100kg 10ganger. så legger jeg meg på 70-80% av denne maksvekten og øker 2,5kg-5kg ettersom hvilken øvelse. pr gang eller 2 gang eller pr uke,om jeg lager programmet selv. pr dags dato trener jeg med samme vekt 2 ganger, og øker vekten den 3 gangen. Om du er helt nybegynner kan du godt bruke Ryp, som er et enkelt program og følge. siden du ønsker og trene 4 ganger i uka blir det 2 ganger pr oppsett. ryp sier 3 dager pr oppsett, dermed kan du kjøre 2 dager og forsette med dag 3 neste uke. skjønner? Tech Nutrition - Kalkulatorer Eks ekstrem muskelvekst eks ekstrem muskelvekst. Der kan du skrive inn de øvelsene dine du vil ha på bein i 1 oppsett, og de øvelsene du ønsker og ha på overkroppen i 2 oppsett. Alt du trenger og gjøre er og finn ut hvilken vekt du greier 10 ganger maks. så skriver du inn vekten på øvelsene i programmet. Og programmet regner ut seg selv hva du skal gjøre i uke 1-6. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10927-trenger-trenings-program-noen-som-kan-hjelpe/#findComment-417411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillene Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hei:) Jeg hadde tatt jogging/gå fort siden du vill ha vekt nedgang, på de dagene du har fri fra styrke*Lite tips, lange skritt atkiverer rumpa*. Når du trener stryke skal du kjøre muskelen så hardt at du ikke har noe mer å gå på Rompe bruker jeg knebøy til, stram rompa hver gang du er oppe igjen. Baksiden av lår kan du bruke marskiner til, de har sikkert en der hvor du trener:) Det er bare å komme seg på trening så finner du ut av hvor mye vekt du ska ha osv Håper det var litt til hjelp Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10927-trenger-trenings-program-noen-som-kan-hjelpe/#findComment-418281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.