Gå til innhold

Pernillene

Medlemmer
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Pernillene

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 02. aug. 1991
  1. Holder du koken frøken ?

  2. Dagen tur er unnagjort :)

  3. sant så sant men magen er en såpass stor mueskelgruppe at det er ikke noe farlig om den får kjørt seg litt. Hvis man vil tramme den opp, så er det bedre om man får inn øvelser på magen osgå
  4. Ikke glem å få inn mage også i programmet Få inn en pausedag i midten så du ikke blir helt kjørt
  5. Hei:) Jeg hadde tatt jogging/gå fort siden du vill ha vekt nedgang, på de dagene du har fri fra styrke*Lite tips, lange skritt atkiverer rumpa*. Når du trener stryke skal du kjøre muskelen så hardt at du ikke har noe mer å gå på Rompe bruker jeg knebøy til, stram rompa hver gang du er oppe igjen. Baksiden av lår kan du bruke marskiner til, de har sikkert en der hvor du trener:) Det er bare å komme seg på trening så finner du ut av hvor mye vekt du ska ha osv Håper det var litt til hjelp
  6. Hei, sykt bra nakke muskel du har! Noen tips til hva en kan trene for å få bygget den?:)

    1. Maritaa

      Maritaa

      Takk for det, men den har nok kommet helt av seg selv så der har jeg ingen tips til deg! Jeg skulle gjerne visst hvordan den IKKE vokser noe mer! ;)

    2. Pernillene

      Pernillene

      Hehe, da satser jeg på at den kommer tilslutt da ;)

×
×
  • Opprett ny...