Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kommer an på hvor mye du spiser søvn osv. Kroppen restituerer seg raskere fra egen vekt enn mekanisk belastning. Gikk greit for meg når jeg var i millitæret=). Noen med litt mer kompetanse kan sikkert gi deg et sikkert svar, svarte etter egne erfaringer håper det hjelper. Ha en fin helg videre ;)

kommer an på hvor mye du spiser søvn osv. Kroppen restituerer seg raskere fra egen vekt enn mekanisk belastning. Gikk greit for meg når jeg var i millitæret=). Noen med litt mer kompetanse kan sikkert gi deg et sikkert svar, svarte etter egne erfaringer håper det hjelper. Ha en fin helg videre ;)

Takk for svar, og takk i lige :)

Annonse

hva trener du mot da? militæret? befal skole, mjk? eller vil du bare trene med kroppsvekt?

Jeg trener for og holde meg i form, se bra ut, og ikke minst fordi jeg liker det! Militeret er ogsaa viktig for meg!

greia er at jeg kun noen ganger har treningsrom - har ikke medlemskap saa blir med kompissen min, og da jeg kun har treningsrom noen ganger skal jeg prove og bruke den dagen / de dagene for kneboy og mark - deretter maa jeg da bruke egenvekt, dips, chins, pullups, osv osv. Saa jeg lurer paa om det er mulig og feks gjore dette (kroppsvekt trening) flere ganger/dager etter hverandre slik at man faar mest mulig ut av det. Beklager skrivefeil sov, pc med kun engelsk alfabetet

Det kommer helt an på hvor tungt det er.

Styrkeløftere trener bortimot hver dag, men da med lette vekter flere av dagene.

hm? Kroppsvekttrening er jo tungt?

Hva mener du? At styrkeloftere trener samme muskel hver dag, men med lettere vekter for hver dag som gaar? Trodde det forte til overtrening, det jeg har blitt fortalt hvertfall :p

hehe, er nok mulig. Husk og spise nok, eller greier ikke kroppen å hente seg godt inn i igjen. 2 økter på rommet og 2-3 kroppsvekt økter holder nok lenge. Trener du for mye bryter du kun ned musklene og du vil stagnere med tiden. Nå vet jeg ikke trenings toleransen din, men jeg går ut ifra sunnfornuft ;) Har selv overtrent, og det er ikek digg å falle flere økter tilbake. Dette er noe du må finne ut av selv, du kjenner kroppen din best :)

hehe, er nok mulig. Husk og spise nok, eller greier ikke kroppen å hente seg godt inn i igjen. 2 økter på rommet og 2-3 kroppsvekt økter holder nok lenge. Trener du for mye bryter du kun ned musklene og du vil stagnere med tiden. Nå vet jeg ikke trenings toleransen din, men jeg går ut ifra sunnfornuft ;) Har selv overtrent, og det er ikek digg å falle flere økter tilbake. Dette er noe du må finne ut av selv, du kjenner kroppen din best :)

hm skjonner takk for svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...