Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Har trent styrke i nesten 3 år og har kjørt egne programmer HELE veien.

Kanskje ikke alltid det beste, men har hørt på mange, lest mye og prøvd å finne ut det som passer meg.

Har aldri hatt tilbakegang før en operasjon i vår, gikk ned i vekt og mistet styrke pga. jeg ikke fikk trent.

Har bygget meg opp igjen med knallhard trening hele sommeren, men det er to muskelgrupper jeg har problemer med å øke i styrke i. Bryst og triceps.

Skal ikke klage på volum på brystet iallefall! Størrelsen er bra, men styrken dårlig. Når det kommer til triceps syns jeg at armene mine blir seende for små ut pga. små triceps.

Merker også at jeg ikke er spesielt eksplosiv i disse muskelgruppene(I stor motsetning til for ex, bein / rygg)

Jeg ønsker å finne et treningsprogram som prioriterer bryst / triceps mer.

Trenger tips til hvordan jeg skal bli mer eksplosiv, reps / pauser etc.

Har en meget bra upper-chest i forhold til nedre del, så vil gjerne ha et program der jeg kan bytte ut vanlig benk med decline!

Er vant til å kjøre 3 / 4 split, har gjort dette hele veien.

Men er åpen for alt nå. Begynner på bulk om ikke lenge, og vil bygge opp så mye styrke jeg kan!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10912-hvilket-program-passer-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...