Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på hva som er den mest optimale og sunneste veien å gå, når det gjelder ned i fettprosent. Det jeg vil oppnå er mer makerte muskler i mage, og sjenrelt ned i fettprosent, og det kan jo kun gjøres ved hjelp av riktig kost, trening, men jeg vil tro det må en del eller i hvertfall noe kardio inn i bildet.

Slik jeg trener nå:

Mandag: morgenkardio 30-40 min, og styrketrening kl.17

Tirsdag: styrke kl.17

Onsdag: hvile, eventuelt kardio (gange)

Torsdag: morgenkardio 30-40 min, styrketrening kl.17

Fredag: morgenkardio 30-40 min, styrketrening kl.17

Lørdag: gange, 60 min

Søndag: hvile

Hvordan ser dette ut?

Gi deres tilbakemeldinger, og si hva jeg eventuelt kan gjøre annerledes.

Når det gjelder kost, spiser jeg ganske sunt og variert.

Magert kjøtt, rødt kjøtt under 5% fett, magre meieriprodukter, nøtter, avocado osv..

Av tilskudd blir det tran og proteinpulver (når det er nødvendig)

Har lagt i underskudd nå i 3 uker, med rundt 600-700 kcal.. Jeg vet ikke om det er det smarteste, og dete er derfor jeg ønsker at dere kan si hva dere tenker.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10888-ned-i-fettprosent/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Har du trent lenge? Hvis ja, fint, hvis nei... bør du vurdere å ikke trene så ofte de første ukene.

6-700 kcal i underskudd burde gå bra, men vær oppmerksom på at beregninger av energiforbruk er vanskelig å gjøre helt eksakt. Bruk gjerne målebånd og fettklype til å måle fremgang.

Jeg pleier å kutte proteinpulver nøtter og avocado når jeg kutter, rett og slett fordi det gir lite metthetsfølelse i forhold til kcal mengden. Likeens unngår jeg enhver form for flytende kalorier, eneste unntak er tran.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10888-ned-i-fettprosent/#findComment-440223
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...