Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hater å kjøpe vanlige bukser. Går alltid til helvete pga lårene. Finnes bukser som passer i lårene, men de er stygge ! Joggebukse er tingen :love:(y)

trukke muttern er så glad at joggabuksa er et rent standarantrekk:D haha

Annonse

trukke muttern er så glad at joggabuksa er et rent standarantrekk:D haha

Nei, skal nok ikke se bort i fra det. Men jeg bor alene, så for meg er det ikke så farlig. Har jo selvfølgelig klesskapet fullt av anstendige klær også, men blir vanskeligere og vanskeligere å finne klær generelt. Har ikke planer om å bli mindre heller så :p

Det finnes dongri bukser med litt stretch i seg som er ganske genialt når lårene begynner å bli store.

Jeg fant de i diesel butikk i statene da men. De burde vel få de inn her og.

Men nå har ikke jeg verdens største lår, men iforhold til hva jeg hadde før så komme de seg vertfall.

Men skaper vel mer problemer når vidden går ned og lårene går opp hehe

Der har du problemet ! (n)

Hadde nok vert litt lettere vis de i butikkene faktisk hadde gidda å yte litt service her i norge og da.

Jeg er ganske sikker på jeg ikke hadde funnet de buksene vis han i butikken ikke hadde hjelpa meg.

Men er jo ganske kjipt å gå å handle bukser til 1500-2000 så passer de ikke etter et par måneder:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...