Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Alcohol suppresses fat oxidation, but by depriving yourself of dietary fat during alcohol consumption, you won't be storing anything. Nor will protein cause any measurable de novo lipogenesis. High protein intake will also compensate for the weak effect of alcohol on satiety and make you less likely to blow your diet when you're drinking.*

Du kan deffe og ha skikkelig fyllakuler en gang i uken. Du kan VEDLIKEHOLDE FETT OG MUSKELMASSE MED Å DRIKKE 3 dager i uken er min erfaring. Easy bro.

Jeg gikk all out i fadderuka mi, 12 dager med alkohol hver dag. På de verste dagene tok jeg bussen hjem morran etter, kjøpte meg øl før jeg gikk og la meg før det var på den igjen.

Da jeg begynte å trene igjen da var formen helt i bunn og jeg slet med vekter som jeg bare noen uker senere tok 8 reps på. Selv om jeg var rimelig ødelagt etterpå så føler jeg ikke at jeg tapte meg noe særlig, jeg var da flink til å spise godt før jeg gikk ut og når jeg kom hjem. I tillegg drakk jeg en del vann for å ikke være dehydrert hele tiden.

Angrer ikke et sekund på det og jeg trivdes veldig i fadderuka.

*Alcohol suppresses fat oxidation, but by depriving yourself of dietary fat during alcohol consumption, you won't be storing anything. Nor will protein cause any measurable de novo lipogenesis. High protein intake will also compensate for the weak effect of alcohol on satiety and make you less likely to blow your diet when you're drinking.*

Du kan deffe og ha skikkelig fyllakuler en gang i uken. Du kan VEDLIKEHOLDE FETT OG MUSKELMASSE MED Å DRIKKE 3 dager i uken er min erfaring. Easy bro.

så det kan lønne seg å kjøre på med litt proteinshaker, evt. litt bcaa tilskudd selv om det ikke blir noe trening den perioden?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...