sg8 Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Jeg har gått på diett lenge nå og er relativt lavt på kaloriene. Dette er målingene mine: mage: 9-10 mm Bryst 3,5 mm suprilliac: 6,5 mm lår: 10,5 mm høyde: 168, vekt 63 Burde jeg skru opp kaloriene? Kunne godt tenkt meg å fått frem six packen enda mer. Har hørt Børge Fagerli har pratet om at man skal skru opp kaloriene (da primært karb) med ca 150-200 pr dag når man begynner å gå lavt. Siter
sg8 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Skrevet 27. juli 2012 varierer mellom 1500 og 2000 alt etter om det er treningsdager eller ikke. Antakeligvis en plass ca i midten Siter
Janeee Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Er du jente? (litt vanskelig å se utifra navnet) og har 8-9 i fettprosent?? Siter
Kristin Charm Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 "Janeee skrev: Er du jente? (litt vanskelig å se utifra navnet) og har 8-9 i fettprosent?? Med tanke på at han nylig startet denne tråden: Mann - barbering av overkropp, how to?! | Fitnessbloggen Forum Så tror jeg vi kan konkludere med at han er en mann o-o sg8 1 Siter
Janeee Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 "Kristin Charm skrev: Med tanke på at han nylig startet denne tråden: Mann - barbering av overkropp, how to?! | Fitnessbloggen Forum Så tror jeg vi kan konkludere med at han er en mann o-o Ahh den har ikke jeg sett Hehe Kristin Charm 1 Siter
sg8 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Skrevet 28. juli 2012 Jeg er en jente som trollet med mannebarberingstråd ...neida, er selvsagt en mann (gutt) - noe opphengt i kalorier. Prøvde å ikke telle og veie de siste 2 ukene, samt spise mammas mat stekt i fett osv.. samt kose meg med litt her og der.. fettmålingene går bare opp, så får vel bli nazi igjen! Kristin Charm 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.