Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. fra og med i morgen starter jeg på en ny runde med muskelvekst, å da er det viktig at matinntaket er spot on! Har sittet en stund ved pcn å laget diett til meg selv, og da tenkte jeg at jeg kanskje kunne få noen innspill fra de kunnskapsrike leserne på fitnessbloggen :)

Så anyways jeg er 76 kg og er nylig begynt på PHAT programmet med 2 Power dager å 3 hypertrofidager, altså trening 5 dager i uka, samt 2 kardioøkter i uka med en varighet på 20 min.

Planlegger å kjøre denne dietten i ca 8 uker.

måltid nr 1:

1 boks tunfisk i vann

1 boks mager kesam

2 brødskiver

0,5 l ekstra lett melk

måltid nr 2:

300 g kyllingfilet

1 pose boil in bag ris

0,5 l appelsinjuice

Før/under trening

nitrofuel isotonisk sportsdrink

Måltid nr 3

300-400 g karbonadedeig/svinekjøtt

1 pose boil in bag ris

0,5 l ekstra lett melk med 3 scoops myoprotein + 1 ss olivenolje

Dette utgjør ca 3000 kcal -ca 300 g protein -ca 320 g karbs.

ser fram til innspill :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10599-innspill-til-matinntak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fiskeolja er obligatorisk :) kardioen har som formål at jeg ikke vil legge på meg for mye fett :) nei det ble vell ganske høyt inntak av proteiner, men liker å holde meg sånn ca på 3g pr kilo kroppsvekt, hadde fin økning på sandviks project big guns når jeg lå på det inntaket, men skal justere litt ned for det blir kansje litt overflødig å ligge på 4 g pr kilo kroppsvekt :p

Hvor mye fett du legger på deg har med størrelsen på kalorioverskuddet å gjøre. Om du driver med kardio eller bare spiser litt mindre vil det gi samme resultat.

Samme resultat på kroppssammensetningen, forskjellig resultat på andre helseparametre som utholdenhet (alt etter hvilken kardiotrening man bedriver så klart)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...