Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kan jo begynne med å si, at jeg er naturlig skeptisk til ekstrem dietter.

Tror det er for dårlig for kroppen å holde på med dette.

Men, jeg er også typen som helst ikke skal si nei nei nei uten å ha prøvd det før

I dag er det en uke og to dager siden jeg begynte.

Er ikke noe å si på vekta, den har vist 6 kg mindre enn når jeg begynte.

Ligger på rundt 1000 kcal om dagen.

69% proteiner og 13% fett (udos) og resten karb.

men, energi nivået er det noe å si på..

Ikke første uka.. å neida. da var det jo helt fantastik. tok en lett 6'er på 90 i benk, persa i skulder press og var i generelt kjempe form..

I går var det bein igjen..

sleit som ett uvær på 3*10*90 i bøy, hold på å sovne på leg extention maskin...

Så kan ikke si at jeg liker det, men var jo forberedt på at energi nivået ville være lavt, så kan ikke klage på det :)

Men, maten skal få all kreditt, er virkelig mulig å gå på diett og spise god mat =)

Men, er sulten på kvelden må jeg si.

Skal holde dere oppdattert på hva resultatet blir når jeg er ferdig på fredag :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10452-john-pr%C3%B8ver-psmf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

da var dette helvette over.. må innrømme at jeg failet på torsdag. da ga jeg rett og slett opp..

Hadde så dårlig energi, og begynte å kjenne at kroppen gjorde opprør, så ga meg..

Så konklusjonen er: vil du trene, ha det gøy på gymmet, for all del, ikke gå på PSMF.

Vil du fort miste vann, men lite fett på to uker. (les, har gått opp 3 kg siden jeg gikk av uten at jeg har skeiet helt ut) så gjerne for meg.

Mulig det bare er meg, men føler meg veldig mye bedre når jeg går på en klasisk diett med reint kjøtt, mye grønt og litt pasta eller ris. og heller mister 0,5 kg i uka enn å gå på PSMF og miste mye på kort tid.

Så ja.. det var mitt prosjekt.. vil IKKE anbefale PSMF. da det for meg ødela mye av gleden med trening. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...