Gå til innhold

Er det noen som har vært til behandling hos Redcord Clinic på Lysaker?


Gjest xxxxxx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært der! Men bare en gang da, for å få litt hjelp til øvelser jeg hadde fra før. Bodde i Bergen en stund, der gikk jeg til behandling/trening på Redcord klinikken jevnlig i ca. 1 år før jeg flytta igjen. Hadde stort utbytte av det i forhold til problemene jeg hadde smerter i nakke/skuldre/rygg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Jeg har vært der! Men bare en gang da, for å få litt hjelp til øvelser jeg hadde fra før. Bodde i Bergen en stund, der gikk jeg til behandling/trening på Redcord klinikken jevnlig i ca. 1 år før jeg flytta igjen. Hadde stort utbytte av det i forhold til problemene jeg hadde smerter i nakke/skuldre/rygg! :)

Fikk du behandling, eller gjennomgikk du øvelser i slynge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært akkurat der, men jeg har trent maaassssee med redcord (!). For doble prolapser i korsryggen, for betennelse i skulderen. Bruker det faktisk stort sett i en eller annen form på hver eneste trening.

Fantastisk utstyr spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Jeg har aldri vært akkurat der, men jeg har trent maaassssee med redcord (!). For doble prolapser i korsryggen, for betennelse i skulderen. Bruker det faktisk stort sett i en eller annen form på hver eneste trening.

Fantastisk utstyr spør du meg :)

Har redcord hjemme, looove it:D

Men nakken trenger jeg likevel hjelp til, får bestille en time på Lysaker og krysse fingrene for at de kan fikse den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har sett det, men redcord.no har masse videoer med eksempler på de "vanligste" øvelsene. Og jeg kjenner personlig en jente som har brukt det masse for å styrke nakken.

Redcord.no - Active - Slyngetrening Øvelser - Øvelsesprogram med video

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Vet ikke om du har sett det, men redcord.no har masse videoer med eksempler på de "vanligste" øvelsene. Og jeg kjenner personlig en jente som har brukt det masse for å styrke nakken.

Redcord.no - Active - Slyngetrening Øvelser - Øvelsesprogram med video

Tusen takk! Sjekker jevnlig nettsiden til Redcord for nye øvelser som kan hjelpe meg:) Nakken har blitt MYE bedre etter at jeg kjøpte Redcord hjemme, men holder likevel ikke:meh: Aircondition burde vært forbudt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du behandling, eller gjennomgikk du øvelser i slynge? :)

Jeg gikk gjennom noen øvelser jeg ikke huska helt, og testa ut litt hvor de største svakhetene mine var. Dessuten var han jeg var hos veldig opptatt av fotstilling, så når jeg gikk derfra hadde han tapet begge føttene mine. Veldig uvant å gå "riktig" plutselig. Fikk øvelser for nakken også :)

Jeg har også Redcord hjemme, gull verdt! Håper du får orden på nakken!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...