Gå til innhold

Kondisjons trening med styrke trening hvor mye ekstra kalorier må jeg spise?

Anbefalte innlegg

Gjest GuJunPyo

Hallo, jeg spiser 2500 kalorier dager jeg ikke trener og 3000 kalorier dager jeg trener. Men jeg skal begynne og gå til trening og fra trening. Det tar 30 min å gå til trening og 45 min å gå fra trening. Hvor mye ekstra kalorier ma jeg spise for å gained muskler.

Fortsetter under...

Du må bare plusse på kalorier, si at du forbrenner kanskje 300 kcal for å gå den strekningen, så spiser du bare 300 kcal mer i løpet av dagen. Men å bli så nazi ekke vits, skal du da begynne å regne ut hvor mye mer kcal du trenger hver dag for hver jævla ting du gjør? Spis etter den planen du har og ikke tenk alt for mye detajler. :)

Enig med Robin i det siste. Ikke stress med det. Kjenn på kroppen. Og 30 minutter moderat gange forbrenner veldig lite, mye mindre enn 300kcal. Du kjenner på kroppen og ser på vekta om du spiser for lite. Ikke overkompliser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...