Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, hei :)

Håper tittelen fikk deg til å lese :p

Har nylig begynt med styrketrening.

Hvertfall, jeg vil gjerne ha feedback på hvordan jeg ligger ann mht kg på øvelsen osv. Samt evnt tips til fremgang. Kjempeglad for svar :)

Per i dag:

Bicepscurl 3 x 10 x 9 kg

Hammercurl 3 x 10 x 9 kg

Benkpress 3 x 10 x 20/30/35 kg (35 på siste settet bare).

Militærpress 3 x 10 x 15 kg

Nedtrekk sittende 3 x 10 x 25 kg

Tricepspress med frivekt 3 x 10 x 10 kg

Bekkenhev med stang 3 x 10 x 15 kg. Denne var vrien syns jeg...mht teknikk. Tips?

Bulgarsk utfall 3 x 10 x 5 kg frivekter. Denne er vond og vanskelig holde balansen.. Tips?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10236-nybegynner-er-jeg-potensiell-sterk-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du? Har du treningserfaring fra andre idretter? Hvor tung er du?

Er mange faktorer som spiller inn for å kunne svare på dette, Jeg går utifra at du er ei jente pga brukernavnet ditt og da ville jeg sagt at du er nok ganske normalt sterk for en nybegynner.

Tips til fremgang er å finne et treningsprogram som du kunne tenkt deg å trent ( Finn et med baseøvelser og god progresjon. Det ligger hauevis av dem på forumet her se litt rundt ;) ) Spis sund mat med mye proteiner og sov godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...