Indigo Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Etter et par år med styrketrening og eksperimentering med mye forskjellig og mye læring var det nå på tide med et nytt program. Splitten jeg har likt best så langt er 5x5, og treningsmetoder jeg liker er Martin Berkhans Reverse Pyramid Training og Westside Barbell. Derfor har jeg prøvd å kombinere metodene og splitten i programmet under, og lurer på om jeg kan få litt tilbakemelding Fokuset er selvfølgelig på å bli sterk, og å få litt størrelse spesielt på overkroppen. Mandag Benkpress 3 sett RPT 6-8 reps Knebøy 3 sett RPT 3-5 reps Enhånds manualroing 3 sett 9-12 reps Onsdag Bøyvariant? Markløft 3 sett RPT 9-12 reps Chins 3 sett RPT 6-8 reps Skulderpress 3 sett RPT 6-8 reps Fredag Benkpress 3 sett RPT 6-8 reps Knebøy 2 sett RPT Enhånds manualroing 3 sett 9-12 reps Lårcurl 2x10 Progresjon Hver 2-4 uke vil jeg endre repetisjonsantallet for et par uker, f.eks. fra 6-8 til 3-5. Det blir nok også aktuelt å legge inn noen Dynamic Effort-dager for benkpress og knebøy i perioder. Har allerede prøvd splitten ei uke og liker veldig godt å trene sånn, å ta i skikkelig. Er litt usikker på bøyvariant på onsdagen, om jeg bør ta frontbøy, lettere knebøy eller bare droppe det. Spørsmålet til hele splitten er om det blir for mye trening når jeg trener til RPE10 såpass ofte? Luft gjerne tankene deres Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/1021-tilbakemelding-p%C3%A5-splitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.