Gå til innhold

Herbalife sin kroppsscanner...

Anbefalte innlegg

Gjest Maya M

Jeg fikk for noen mnd beregnet fettprosenten hos en som jobber som PT. Da var den på ca 22 %. Etter den målingen har jeg trent mye og økt i muskelmasse, jeg ser selv endringer i kroppen. Men så var jeg på besøk hos ei venninne som driver med Herbalife, og for moro skyld lot jeg meg scanne av herbalifevekta hennes. Stor var overraskelsen da jeg kom ut med en fettprosent på 29%.

Denne vekta skiller visstnok mellom vanninnhold og fett, så jeg følte meg rimelig feit da ja :cry:

Andre som har prøvd denne scanneren? Stemmer fettprosenten? Kan jeg virkelig ha en fettprosent på 29? Er ikke det veldig høyt??

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10090-herbalife-sin-kroppsscanner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Stoler like mye på en herbalife scanner som jeg gjør på de derre "audit" greiene scientologene driver med.

Forresten, den herbalife vekten, var det en slik badevekt? Uansett, det er vanskelig å si, men kan nevne at jeg testet en slik Tanita vekt, da var det 8% forskjell i min fettprosent bare med å skifte en innstilling (fra normal til atletisk) og det ble avgjort med å spørre "hvor mange timer trener du". Thats it

vem var PT en som målte ? en veldig kunnig med harpenden kaliper ? eller var det med inbody 720 ?