Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 17 år, høyde 167-168 vekt 63 kg. Jeg har så lyst til å få en fin og stram kropp kanskje ned til rundt 50-55 kg. Jeg er med på et fotball lag, men må ærlig innrømme det at jeg må bli flinkere til å stå på. Jeg trenger hjelp med og sette opp en trenings plan som jeg klarer og utføre.

Trenings planen må inneholde noe som trener :magemusklene, rompen, lår, kondis, armer og leggmuskler.

Jeg var ganske flink en stund. Trente nesten hverdag,og lå på en gjennomsnitt vekt på 53-55 kg. men det hele braste sammen etter jeg ble dumpet før jul 2011. Har ikke orket og gidde opp alt. Men nå vil jeg bli som jeg var før, få tilbake den gamle kroppen min!

Så kan noen være så snille og sett opp/ hjelpe meg med og sette opp en trenings plan til meg, eller komme med noen øvelser som kan vær lure ? Takk på forhånd :)

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Du kan fint trene både kondisjon og styrke, og du trenger absolutt ikke å gå noe ned i vekt, men heller endre kroppskomposisjonen ved hjelp av styrketrening. Har du muligheten til å trene på et senter, eller må du trene hjemme? :)

vil absolutt anbefale å få satt opp et program sammen med en treningsveileder på et treningssenter, evt noen som har peiling. er så fort å trene feil og ende opp med skader :(. dette spesielt om du skal trene fri vekter....! men med fri vekter får du absolutt best resultat (det opplevde i alle fall jeg) :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...