Gå til innhold

Belte - hvor har dere kjøpt deres?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier. Dere som har investert i et belte, hvor har dere kjøpt deres og hvordan er dere fornøyd med det?

Sitter her og lurer litt, har veldig lyst på et selv og har hatt det en stund. De jeg har prøvd i butikken er altfor store så så på nettet at de har XS. Jippi :D Men spm er da hva som er verdt å bruke penger på.

Har to eks:

Better Bodies Pro Lifting Belt - X-life

eller

2004 belte rosa - Norkost.no

Veldig forskjell i pris, og så har jeg ikke så mye peil på hvordan det burde sitte eller hva som er best. Personlig har jeg mest lyst på det i rosa, men det er bare fordi det er rosa så hvis det andre er bedre så er jo saken biff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wahlander belte så får du det skreddersydd til deg med Lean Machine gravert bakpå :)

http://www.maxrep.no/index.php?main_page=product_info&cPath=8_30&products_id=60

Har forøvrig et slikt Schiek belte selv (ikke rosa da) og har vært godt fornøyd med det, meget behagelig å ha på siden det er litt smalere i sidene samt bredt framme og bak. Men wahlander beltet gir ganske mye bedre trøkk i knebøyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wahlander belte så får du det skreddersydd til deg med Lean Machine gravert bakpå :)

http://www.maxrep.no/index.php?main_page=product_info&cPath=8_30&products_id=60

Jeg er helt enig i dette. Dyrt ja, men du får ikke bedre. Jeg har det samme selv :)

Nå må du ikke nødvendigvis gå så dyrt, men jeg anbefaler sterkt å droppe de du foreslo. Til 700-800,- er det mange gode å velge mellom.

Spørsmålet er jo hvor stivt du vil ha beltet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig i dette. Dyrt ja, men du får ikke bedre. Jeg har det samme selv :)

Nå må du ikke nødvendigvis gå så dyrt, men jeg anbefaler sterkt å droppe de du foreslo i det minste.

Okei, notert ;) Da vet jeg hva jeg skal ønske meg til jul :D Eller.... kanskje skaffe til meg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dvs at de andre type beltene jeg har linket til over ikke er like bra? Nå så jeg ikke om det stod livstidsgaranti, men det er vel å foretrekke. Kvalitet er viktigst.

La til min erfaring om Schiek beltet i posten min. Jeg har vært godt fornøyd med det, men det blir selvsagt ikke det samme som et skikkelig lærbelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 700-800,- er det mange gode å velge mellom.

Spørsmålet er jo hvor stivt du vil ha beltet?

Jeg har prøvd sånne lærbelter og har som regel opplevd at det er for stort i livet, altså i bredden. Så det har det med å gnage litt, men hvis de skreddersyr det beltet bør jeg kanskje ikke tenke så mye på det? Det er samme for meg hva prisen er egentig, jeg vet med meg selv at hvis jeg først kjøper det så er det en investering jeg har tenkt å gjøre en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La til min erfaring om Schiek beltet i posten min. Jeg har vært godt fornøyd med det, men det blir selvsagt ikke det samme som et skikkelig lærbelte.

Ja, kjenner endel som akkurat har bestilt det så jeg tenkte jeg skulle investere i det, men har blitt så usikker når jeg har sett så mye forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd sånne lærbelter og har som regel opplevd at det er for stort i livet, altså i bredden. Så det har det med å gnage litt, men hvis de skreddersyr det beltet bør jeg kanskje ikke tenke så mye på det? Det er samme for meg hva prisen er egentig, jeg vet med meg selv at hvis jeg først kjøper det så er det en investering jeg har tenkt å gjøre en gang ;)

Stive lærbelter vil gnage litt, men det blir bedre etterhvert som du får brukt det litt og du blir vant til det. Er også kun på de tyngste 1rm og 2rm løftene du vil stramme det til maks.

Ja, kjenner endel som akkurat har bestilt det så jeg tenkte jeg skulle investere i det, men har blitt så usikker når jeg har sett så mye forskjellig.

En styrkeløfter ville aldri anbefalt schiek beltet siden det ikke er godkjent. Men jeg har brukt både det og wahlander beltet. Om jeg skal anslå noe så gir kanskje Schiek beltet 70-80% av støtten og trøkket som Wahlander beltet gir. Til gjengjeld er Schiek beltet mer behagelig å ha på. Men Wahlander beltet er jo 100 ganger kulere :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stive lærbelter vil gnage litt, men det blir bedre etterhvert som du får brukt det litt og du blir vant til det. Er også kun på de tyngste 1rm og 2rm løftene du vil stramme det til maks.

En styrkeløfter ville aldri anbefalt schiek beltet siden det ikke er godkjent. Men jeg har brukt både det og wahlander beltet. Om jeg skal anslå noe så gir kanskje Schiek beltet 70-80% av støtten og trøkket som Wahlander beltet gir. Til gjengjeld er Schiek beltet mer behagelig å ha på. Men Wahlander beltet er jo 100 ganger kulere :cool:

Okei, det er godt å vite at man venner seg til det :) Så jeg skal ikke stramme det helt inn når jeg bruker det, bare på de tyngste løftene? Når jeg har på meg belter vil jeg nok naturlig stramme det inn uansett :p hehe

Jeg må så ha det beltet. Det var jo dritkult :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra Wahlander selv, men jeg sendte ham en mail og fikk spesiallaget et som er litt mykere enn de som ligger ute på siden :) Tok vel knapt halvannen uke fra jeg sendte mail til jeg hadde beltet i posten. (y)

Har bare hatt beltet i en uke, men er veldig fornøyd så langt. Regner med at det kommer til å føye seg mer etter kroppen med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra Wahlander selv, men jeg sendte ham en mail og fikk spesiallaget et som er litt mykere enn de som ligger ute på siden :) Tok vel knapt halvannen uke fra jeg sendte mail til jeg hadde beltet i posten. (y)

Har bare hatt beltet i en uke, men er veldig fornøyd så langt. Regner med at det kommer til å føye seg mer etter kroppen med tiden.

Virker som jeg har fått svar på det jeg lurte på gitt. Høyest på ønskelista fra og med i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...