Gå til innhold

Bra treningsprogram for jenter som vil bygge


kBenestveit

Anbefalte innlegg

Når jeg ser på trådene i strykeprograms forumet så finner jeg ikke noe spesifikt for jenter (altså, nå har jeg ikke prøvd å grave meg frem), også er det jo så mange fantastisk bra trente jenter her inne, så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg? :)

Mitt mål er å bygge og bli mer definert, med andre ord, se jævli bra ut :) Har spiller aktivt håndball og trent styrke opp til av og til 4 ganger i uka, men får aldri inn en fast rutine, noe som nå skal endres på. Er ikke totalt nybegynner som dere kanskje ser på bildet, men er ikke super erfaren heller :)

Så hvis noen har noe liggende hadde det vært SUPÆRT!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingenting som sier at jenter ikke kan trene samme treningsprogram som gutter :) Eller har du hørt noe annet?

Hva man ender opp med etter en stund med et program er ikke ene og alene programmet sin skyld, men gjennomføringen samt riktig balansert med kostholdet!

Hva er din erfaring innenfor styrketrening f eks? Er du helt fersk ville jeg anbefalt et helkroppsprogram alá RYP, og hadde du søkt på "nybegynner" øverst til venstre på siden hadde du funnet denne http://fitnessbloggen.no/treningsprogram-for-nybegynnere/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...