Gå til innhold

Jeg leter, men blir bare forvirret.. Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 28 år, jeg er 180 høy og veier 80 kg. Jeg har gått ned ca 20 kg over de siste to årene. Jeg har alltid trent, men hovedsakelig jogging, spinning og lett styrke.

Jeg vil nå gjerne bli sterk og få mer muskelmasse. Jeg har derfor noen spørsmål som jeg ikke klarer helt å finne svar på....

- Må jeg gå ned mer i vekt før jeg skal begynne å trene tung styrke?

- Jeg har spist i forhold til det at jeg skal ned i vekt, så spiser stort sett rundt 1600 kcal om dagen. Jeg klarer ikke å finne et godt eksempel på kostholdsplan for noen som vil erstatte fett med muskler. Jeg skjønner selvfølgelig at det er masse proteiner, men jeg trenger et eksempel på meny og fordeling fett/karbohydrater/proteiner i løpet av en dag.

Jeg trener styrke 4 ganger i uka, og trener basisøvelser som markløft, knebbøy etc..

Noen som har lest en artikkel som kan gi meg noen tips, eller har noen råd som kan hjelpe meg på veien? Blir veldig glad for help:)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...