INord Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Har nå tilbakelagt ca 6mnder med PSMF med fullkroppstrening, og det har vært en enorm suksess, både mentalt og fysisk. Jeg har lyst å takke alle som har kommet med gode tips. Suksessen har jeg delt med venner og samboer som nå også trener styrke. Men hva bringer framtiden nå? Jeg blir å fortsette med mitt fullkroppsprogram til sommeren er over, dette innebærer ett minimum av 3 treninger i uken, jeg er litt skeptisk på hva jeg skal gjøre nå som jeg skal spise "normalt", spesielt med tanke på karbs. Veier ca 100kg, og er 1.90 høy. Målet videre nå er å bygge muskler, bli sterkere men mye mer definert kropp. Jeg har også lyst å trene ett minimum av 6 ganger i uken (5 styrke, 1 cardio/lengre fjelltur) Jeg liker å kjøre droppsett da dette kjører musklene mine hardt, og det kjennes godt ut. Har sett mye på forskjellige treningsopplegg men klarer ikke helt å finne den "rette" Så jeg trenger 2 gode tips, treningsprogram og hva skal jeg spise nå framover? (ble litt kort innlegg, må ut å trille baby) sjokkoninja 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9786-ferdig-med-psmf-next-step/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.