Gå til innhold

Noen som har vært eller er på Health & Fitness Consept?

Anbefalte innlegg

Gjest Guromalla

Har lest litt om Børge Fagerlis Health & Fitness Consept, å ble litt nysgjerrig.

Har ikke funnet noen diskusjoner om det, så lurer bare på om det er noen som har fulgt det og gått greit ned i vekt av det?

Ser det er på en måte et lavkarbokosthold, men samtidig blir det ganske mye mer enn det jeg har prøvd før, så hadde vært gøy å høre andres anbefalninger. :)

Er litt matlei etter å ha gått på lavkarbo og PSMF en god stund nå, så tenkte jeg skulle prøve denne versjonen så snart jeg har fått satt meg inn i den. Den gir en god del mer valgmuligheter ser jeg...:)

Fortsetter under...

Healt & Fitness Consept er ikke noe lavkarbo kosthold, Børge har også i større grad gått over til biorytmediett for sine pt-kunder. Selv om det står at han anbefaler kun frukt som energikilde vil dette bli for lite for de fleste som er aktive.

Forøvrig er h&f veldig fin måte å spise på for de som ønsker ett litt friere og "normalt" kosthold samtidig som vekten blir regulert, så jeg kan absolutt anbefale dette. Og på de kundene jeg har gitt lignende opplegg har de fått bra resultater

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...