Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var i Sverige i dag. Da jeg hadde handlet litt øl og nikotin, stoppet jeg på Life butikken i Svinesund og dro med meg to bokser jeg trodde var Jack3D. Når jeg kom hjem fant jeg ut at den het Super Charged fra UniTechLabs. Finner ingen informasjon om den på nettet og er veldig usikker på om jeg skal svelge den eller ikke :confused:

Noen som har prøvd eller hørt om dette tilskuddet før :S

post-7562-14440865212002_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9704-super-charged-pre-wourkout/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ja, men tror vi snakker om Jack3d... og var vel snakk om at den ikke ble fjernet men redusert...

Ah, ja, ser det nå. Det vet jeg ikke, kanskje det ;) Anablolic beast har det samme stoffet og er solgt i Norge, men den er jo i mye mindre mengder. Kanskje Jack3d skal redusere det for å få innpass i Norge også :S Håper i allefall Super Charged gir meg samme "kicket" i og med jeg klarte å kjøpe 2 bokser av den :p

Ah, ja, ser det nå. Det vet jeg ikke, kanskje det ;) Anablolic beast har det samme stoffet og er solgt i Norge, men den er jo i mye mindre mengder. Kanskje Jack3d skal redusere det for å få innpass i Norge også :S Håper i allefall Super Charged gir meg samme "kicket" i og med jeg klarte å kjøpe 2 bokser av den :p

Tror det gikk litt gale på denna F.D.A approval deres og derfor ble de nødt til å gjøre noen forandringer...

Tror du kommer til å bli fornøyd med den! :thumbsup:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...