Gå til innhold

Powergym erfaring?


kjaerlighet

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Er du genuint interessert siden du vurderer å handle fra de? Eller bare liker du å skrive i forum? :D

Jeg betalte for et produkt jeg ikke fikk. Jeg fikk flere ganger lovnader om at det skulle rettes opp i "snart".

Tiden gikk, og til slutt ignorerte de meg bare. Sist gang jeg ble regelrett oversett er bare et par dager siden. Har posta på den stakkarslige facebook sia dems. Lurer på hvor lenge det innlegget for stå i fred.

Jaja. Skulle søkt litt rundt. Dette er visst vanlig praksis for dem.

Jeg driter i noe til knappe 400 kroner, men jeg nekter å bli bøffa! De bør slutte å behandle kundene sine sånn.

Aner ikke om det er en eller flere. Men den personen som lovet i hytt og pine er iallefall en som kaller seg Harris.

TAFATT opplegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powergym leker butikk. ELENDIG service og løgner opp og ned. Jeg kommer til å fraråde alle jeg kjenner og ser nevner disse om å holde seg unna.

Har sett flere fraråde å handle derfra, så hadde nok holdt meg unna selv.

Jeg har nettopp handlet hos Muskelproff - Tune your body - Muskelproff for første gang, og jeg er fornøyd. De har mye som ikke selges i andre nettbutikker, ellers går det i bestillinger fra Bodybuilding.com - Huge Online Supplement Store & Fitness Community! og pf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Hei

Eg kan fortelje om mine erfaringar med Powergym, som eg har bestilt forskjellig kosttilskot og treningsutsyr frå 5 ganger.

Eg har då bestilt via netthandelen.

Pris er i mine auge i forhold til dei fleste andre norske netthandlar heilt OK. Dette gjelder både "anerkjente" merker og fabrikantar, og Powergym sin eigen produktserie.

Når det gjelder kundeforhold kjenner eg meg ikkje heilt igjen i det Skipper'n seier.

Det har hendt meg ved eit par anledningar at kommunikasjonen har uteblitt, men Harris har alltid tatt telefonen om ettermiddagen/kvelden dei gangene eg har ringt.

Det skal seiast at hvis eg har bestilt større kvantum (me har vore fleire om ein bestilling), så har det hendt at han (Harris) ikkje har hatt alt inne på lager. I dei tilfellene har eg fått tilsvarande eller bedre produkt, og eg har alltid fått for minst den summen eg bestilte for.

Eg kan komma med eit eksempel:

Forrige veke bestilte eg (blant anna) Kreabolic, Mutant Mass. Seinare den samme dagen ringte han meg og anbefalte alternative produkt til Kreabolic og Mutant Mass; Redweiler + SAW og Critical Mass. Eg takka ja til å byte, og det fekk eg til samme prisen eg hadde kjøpt for (prisforskjell = Redweiler, Saw og Critical Mass er 352 kroner dyrare).

Dette bestilte eg på mandag, og eg fekk pakken på fredag.

Uheldigvis var det gått hull i det eine protein spannet. Då tok eg bilder som eg sendte til han på mail og spurde om erstatning. I dag fekk eg eit nytt spann i posten, vederlagfritt for meg.

Eg har ingen relasjon til hverken Harris eller Powegym ellers, foruten at eg har vore kunde 5 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være nødvendig som kunde å bruke tid eller penger på å ringe, når det er blitt lovd over mail at det skal gjøres.

Jeg har fortsatt ikke fått det jeg ble lovet, bare så det er klart. Men slette innlegget mitt på facebook har de tid tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg at jeg blir litt lei meg, synd at noen har fått dårlig erfaring med powergym, men jeg synes absolutt ikke det er fortjent. Jeg kan bare skryte over de på powergym, fantastisk service og gode produkter. Var innom og handlet der senest idag og skrev til og med i bloggen min etterpå om den gode servicen jeg fikk :)

Handler mye på powergym, gymgrossisten, treningstoy.com og Iherb og kjempe fornøyd med dem alle som leverandører :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Powergym er den mest useriøse nettbutikken jeg har handlet hos! For det første tok det en evighet før jeg fikk varene jeg hadde bestilt, og når jeg først fikk dem så fikk jeg helt andre produkter/merker i forhold til det jeg hadde bestilt. En av varene hadde gått ut på dato for over ett år siden! På pakkseddelen hadde dem også strøket over den ene linja med penn og skrevet "til gode" fordi dem ikke hadde det på lager. Jeg har sendt dem mail og purret flere ganger uten å få noe tilbakemelding, jeg har heller ikke fått det som manglet.

Jeg fraråder alle mot å handle hos Powergym!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Vi bestilte en vare. Purret på varen på mail 2 ganger da den ikke kom. Fikk aldri svar på dette. Reiste på ferie og kom hjem til pakke som inneholdt feil vare. På følgeskrivet var det skrevet med tusj:

Tomt for vare på lager. Sender istedenfor enda bedre kick boost :)

Produktet vi fikk inneholder flere andre ting som ikke den bestilte varen gjør. I tillegg er det kun 80tbl. (mot 200 tbl I den bestilte varen. )

Jeg sender ny mail og klager og ber om å få sende produktet I retur. Får ikke svar. Ringer oppgitt nummer fra webside ca.5-7 ganger med jevne mellomrom. Ikke svar. Sender ny mail uten å få svar og fortsetter å ringe. Aldri noen som svarer. Sender mld på Facebook og forklarer og informerer om at forbrukerrådet vil bli satt på saken om ingen svarer og får en mld på innboks der det ordrett står:

hva har han bestillt og hva har han motatt?

jeg forklarer at flere mail er sendt og ber de lese korrespondanse. Får ikke svar på flere mld. Ny melding fra meg at forbrukerrådet er satt på saken og BOOOOM: det hagler inn svar på både mail og Facebook. De påstår de ikke har fått noen mail og at de til og med har forsøkt å ringe meg én gang uten at jeg har svart. Jeg har imidlertid aldri fått noe ubesvart fra de.

I tillegg har de nå slettet alle negative innlegg fra både meg og andre kunder på Facebook. ...

Min anbefaling er klinkende klar : STYR UNNA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...