Gå til innhold

Smart Tone fra Tv-Shop - bra ved dårlig blodsirkulasjon?


Ninian

Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg så dum at jeg tror på at denne maskina gir 10 kg mindre fett på 2 uker og null cellulitter og sånn, bare så vi har det klart! ;) MEN; Er det mulig at den kan hjelpe mot dårlig blodsirkulasjon? Jeg er en sånn frysepinn som hakker tenner med fleecedress under dyne i 20 grader, og dama jeg innimellom får massasje av sier jeg har helt ekstremt dårlig blodsirkulasjon. (Sammenheng?) Særlig lårene står det dårlig til med, det er egentlig rart de ikke har falt av enda.. :p

Her om dagen syklet jeg en lang tur i litt for lite klær, og det tok 30 min kokvarm dusj før lårene ikke var iskalde lenger. Skikkelig dårlig sirkulasjon mao.. :meh: En annen bivirkning av dårlig sirkulasjon er at jeg samler mye melkesyre og blir fort sur i beina.. :( Det hjelper litt på sirkulasjonen å bli grundig knadd av massasjeterapeuten, pluss at hun bruker kopper, men det er jo ganske dyrt da. Denne maskina koster 700,- og varer sikkert lenger. :confused:

Noen som vet? :)

EDIT: Ops! Glemte å legge inn link!

Smart Tone fra TV-Shop endelig i Norge!Ta bort cellulittene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har massasjeballer, men det er kjedelig, tidkrevende og jeg får vondt i håndleddene.. :meh: Det er jo heller ikke noe som hemmer meg i hverdagen, så derfor blir det vel ikke til at jeg gidder.. ;) Men denne greia virker jo veldig behagelig? :) Så derfor håper jeg det kan funke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har massasjeballer, men det er kjedelig, tidkrevende og jeg får vondt i håndleddene.. :meh: Det er jo heller ikke noe som hemmer meg i hverdagen, så derfor blir det vel ikke til at jeg gidder.. ;) Men denne greia virker jo veldig behagelig? :) Så derfor håper jeg det kan funke. ;)

For all del, om du mener det er verdt pengene så er det jo bare å prøve! :) Har du søkt opp på nettet om noen har erfaring med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...