mortenmorten Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Nermer meg slutten på PSMF dietter min, og skal begynne å bygge litt mer masse:) Under dietten har jeg kjørt lette vekter og hatt fokus på teknikk. Legger derfor ut teknikkvideo her av 3 øvelser, og ønsker kommentarer. Negativt eller positivt:) Først, markløft. Føler at jeg har en god teknikk her. Har slitt lenge med at jeg krummer ryggen etter noen reps, men øvd mer og mer på å ta en mer merkant "pause" mellom reps. Frontbøy. Har aldri kjørt denne øvelsen før, og har hatt problemer med knebøy.(pga tidligere problemer med korsrygg og låsninger i 2-3ryggvirvler). Prøver meg derfor på frontbøy fremover. Dips. Denne har jeg hatt en stund på programmet mitt, og mener selv det både ser og føles bra når øvelsen kjøres. Fikk mye vondt i skuldrene tidligere, da sikker pga jeg hevet skuldrene ved nedsenking, men har forbedret meg her. Ser på videoen at jeg starter med å ikke gå så langt ned, men går dypere etterhvert. Har hørt at "dype" tar mer på bryst, og "grunne" tar triceps.. Tru that? Kom med kommentar er dere grei:) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9444-teknikk-markl%C3%B8ft-frontb%C3%B8y-og-dips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.