Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her er noe av det jeg spiser for å gå ned i vekt:

Frokost: en liten porsjon havregrøt med blåbær og noen ganger eggerøre til, andre dager kan jeg ha 2 skiver fiberRik med solsikkefrø og litt pepperost (smøreost).+ 1 glass melk(resten av dagen drikker jeg vann)

Mellommåltid: enten skyr yoghurt + noen få nøtter/ nutrilett bar/ shake

Lunch: salat m/kylling

Middag: fisk/kylling/svin med grønnsaker, bønner, kikerter og chilisaus + en dæsj lett rømme.

når på kvelden bør siste måltid være?

kom gjerne med forslag til hva jeg bør spise, trenger tips :confused: trener 4 dager i uka:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9413-trenger-tilbakemelding-p%C3%A5-kosthold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Først: Vekt, høyde, alder, målsetning?

Ser ut som litt lite proteiner og jevnt over lite mat, men igjen, dette avhenger av de ovenfor.

Siste måltid kan du spise når søren det passer deg, det har ingen betydning ;)

Rundt 90 kg+-, 176 cm.. målsetting er å gå ned til normalvekt, men kommer ikke til å veie meg pga jeg er redd for å miste motivasjonen.. hva mer burde jeg spise da? er så usikker på hvor store porsjoner jeg burde ha..

Om du er veldig usikker er nok det beste å holde oversikt over kaloriene og legge opp en plan. Det er tungt og krever mye arbeid, men det blir raskt en rutine, og når ting begynner å sitte i fingrene vil du lettere kunne klare deg uten telling og måling. Et bedre kosthold og trening er det som skal til, med hovedvekt på førstenevnte, og det er ikke så vanskelig som du tror :) Det viktigste er å ikke overkomplisere ting.

Hei!

Først: Vekt, høyde, alder, målsetning?

Ser ut som litt lite proteiner og jevnt over lite mat, men igjen, dette avhenger av de ovenfor.

Siste måltid kan du spise når søren det passer deg, det har ingen betydning ;)

Jeg synes også det ser ut som lite mat.

Jeg fikk erfare å gå OPP i vekt i stedet for ned, når jeg begynte å legge om kostholdet. Trente en del fra før, men når det ble kostholdsendringer ble det for lite mat for meg. Jeg begynte å spise større måltid, med vekt på proteiner, og da snudde vekta :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...