Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, prøver å kvitte meg med litt overflødig sideflesk parallelt med styrketreninga. Men mulig jeg burde konsentrere meg om å nå mål i styrketreninga og muskelvekst før jeg trener bort overflødig fett :)

Da anbefales hva egentlig? Er ikke ute etter å bli svær kar, så er skeptisk til gainer. Men hva anbefales for å bygge muskler? Spiser proteinrikt, greit med karbohydrater og relativt lite fett.

Ærlig talt, så går jeg kun for de dyre merkene når jeg kjøper protein. Såpass stor del av dietten at det er verdt 1500 kr for 4 kilo :)

Hvis du synes det er dyrt, så ville jeg prøvd body-attack.de. Jeg bestiller derifra- får det en del billigere ved å bestille rett fra produsent.

Ikke se på gainer og proteiner som noe magisk quickfix. Det er en enklere måte å få i seg næring på, that's it. Du må på ingen måte tro at du blir noen hulk om du pimper ned på gainer.

Vil kun anbefale gainer til de som sliter med å få i seg nok kalorier i løpet av dagen; de fleste andre vil nok bli feite av det.

Ærlig talt, så går jeg kun for de dyre merkene når jeg kjøper protein. Såpass stor del av dietten at det er verdt 1500 kr for 4 kilo :)

Hvis du synes det er dyrt, så ville jeg prøvd body-attack.de. Jeg bestiller derifra- får det en del billigere ved å bestille rett fra produsent.

Ikke se på gainer og proteiner som noe magisk quickfix. Det er en enklere måte å få i seg næring på, that's it. Du må på ingen måte tro at du blir noen hulk om du pimper ned på gainer.

Vil kun anbefale gainer til de som sliter med å få i seg nok kalorier i løpet av dagen; de fleste andre vil nok bli feite av det.

Takker for godt svar ;)

Må vel bare prøve meg fram med ulike produkter. Er redd for at gainer kan gjøre meg feit, er mer ute etter shredda-looken:cool: Tenker jeg prøver den fra X-life i første omgang.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...