Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Eg har nå gått ned fra 96Kg til 78kg med å ete mindre og trene 4 dagar i veko men er nå klar for å ta det eit nivå lenger. så eg lurte om det var mulig å få litt hjelp av noen med eventuelt kostholdet som kunne gjør dette litt lettere. som f.eks Frokost , lunch på jobb, middag og kvelds.

Jobber som tømrer lærling og trener 4 dagar i veko så har eit greitt utgangspunkt i kalori forbruk.

Takk på forhand :)

Fortsetter under...

Vell egentlig ka som er bra å ete, som kan gjer det letter å minske fettprosenten :)

Frokost: 2x skiver

1st pause på jobb 4x skiver ( leverpostei)

2nd pause på jobb 3x skiver (Leverpostei)

Middag: Ka enn som blir lagd hima, som oftest ikkje sunt materiale.

Kvelds: skiver ( Egg / Leverpostei / Skinke ) variabelt

Ler vell sikkert når du ser det men har lite kunnskap om mat og kosthold.

Du spiser veldig mye brød, ville anbefalt å øke protein inntaket (spis mere egg, kjøtt, fisk, kylling osv) La karbohydratene komme fra grønnsaker.

Siden du har gått ned endel vil jeg tro at å fortsette med det samme du har gjort samt øke protein inntaket og senke karbohydrat inntaket vil gi deg god fremgang.

Ja det blir ein del brød, grunn til det er vell egentlig for det har vore så lett å ha det til frokost, å til å ta med seg på jobb. Kunne det vore andre ting å ha med seg på jobb?(alternativ til det) eller kanskje bedre pålegg(og kanskje sunnere brød)?

Middag kan eg sjølvsagt finne her og der på internett, sunnere alternativ som er gode.

Men viss eg berre fortsatte som dette så ville det, over tid selvsagt resultere i mindre fettprosent? grunn til eg vil det er sjølvsagt å muskler, mage skal vise litt bedre enn det gjer nå.

Poenget med nok proteiner er at man vil holde på mest mulig muskler ved kaloriunderskudd! (Det er uansett kaloriunderskuddet som gir vektnedgang)

Jobbmat er litt stress ja, men det er bare du som setter grenser. Bruk fantasien! Ta i bruk matbokser, et forslag til lunch kan være en stor salat med masse skinke og kylling...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...