Gjest Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Splitters ny Better Bodies tights til salgs. Gledde meg skikkelig til å få bruke den, men synst den vart litt for lav i livet etter min smak. Heilt ny og ikkje brukt. Ordinærpris er 700,- men eg selg den for 600,- Nokon som er interessert??:cool: Siter
oslove Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Har den selv. SUPERGOD i stoffet:) Dessverre ikke min størrelse, men kan virkelig anbefale den!! Siter
Gjest Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Har den selv. SUPERGOD i stoffet:) Dessverre ikke min størrelse, men kan virkelig anbefale den!! Heilt enig, kjempegod!! Veldig synd den ikkje passa..og eg har stoore planar om å bli mykje mindre, så då må den berre selgast:p Siter
oslove Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Hvis du synes den var veldig lav (forøvrig veldig enig, men liker den fordet) - så kan jeg anbefale det motsatte: Antishake fra Rönish. De er fantastiske! Siter
FrkHoel Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Dette er favorittbuksa for min del. digger det lave livet :thumbsup: Siter
Gjest Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Forsatt ingen så har lyst å skaffe seg ein billig better bodies-tights??? Siter
Monica1970 Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Hei, Fremdeles til salgs? Og evt til litt billigere pris? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.