Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

I sommer har jeg ikke tilgang til treningssenter, noe som egentlig ikke gjør noe særlig siden jeg har vært en av dem som surrer rundt på senteret uten mål og mening (og kunnskap). Kort sagt; er ganske nybegynner når det kommer til styrketrening. Skulle gjerne hatt litt hjelp og tips til hva i alle dager jeg kan finne på her hjemme denne sommeren. Har tilgang til en matte og tre manualer. Disse manualene er av typen hvor man slenger på hvor mye vekt man vil ha, har et tonn med 0,5 og 1 kilos. Jeg er SVAK så det er nok mer enn nok. Målet mitt er nok å bli sterkere (i kombo med en litt penere bakdel...)

Så hva i alle dager kan jeg finne på?

Kom på at jeg også har tilgang pådenne dingsen her, eller rettere sagt en annen dings som ligner veldig. Går ikke an å stille inn setet på den da, noe som er irriterende til tusen.

C20.ashx

Tips, triks, hva som helst? Jeg aner ikke hvor eller hva jeg skal begynne med!C20.ashx

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9248-forslag-til-treningsprogram-kun-manualer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...