Ravndal1 Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Hei, tenkte og sette opp en 3splitt som jeg trener 2 ganger hver uke. lurer på om noen har erfaring hva som fungerer best. Dag1 - bryst, triceps dag2 - rygg, biceps dag3 - bein, skuldre Eller Dag1 - bryst, skuldre, triceps dag2 - bein dag3 - rygg, biceps Lurte på om noen har noen anbefalinger eller erfaring om hva som har fungert best for dem? Siter
DukeNukem Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Begge funker om du har en hviledag mellom, 3 dager på, 1 av osv. Hvis ikke du har dagen mellom så vil du ha en dag hvor skuldrene får kjørt seg dagen før bryst og triceps, og siden skuldrene er innvolvert i de fleste bryst øvelser er ikke dette optimalt. Jeg vet ikke hvilke øvelser du trener, men å trene rygg dagen før benkpress er jeg personlig ikke noe glad i siden når man benker tungt så er ryggen en viktig støttemuskel ( tross alt den man ligger på) derfor liker ikke jeg at den er sliten fra dagen før. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.