Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er ny her :)

Har begynt på PSFM dietten, og det går greit.Har gått på den i tre dager nå, og gått ned to kilo :) Har et par spørsmål ang mat. Kan man spise scampi? evt hvor mange gr? Er litt laks ok ? Kan jeg bytte ut CC med mager kesam? hva kan jeg evt søte kesamen med? og kan man spise rødt kjøtt? ( mørbrad evt?)

Er det normalt å bli kvalm etter måltidene? tror det er på vei vekk nå :)

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9132-psmf-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder hvorvidt du kan spise de forskjellige matvarene så kan du bruke sider som næringsinnhold.no eller matvareguiden.no for å sjekke næringsinnholdet i maten. Om du kan spise de nevnte matvarene kommer an på hvor strengt du kjører. Vet det er mange som bruker maks 5% karbohydrater og fett. I så tilfelle er scampi, mager kesam og noe rødt kjøtt greit. Når det gjelder laks er det litt mye fett i dette, men min personlige mening er at hvis du tar det litt med måte så går det greit. Det er totalen gjennom dagen som teller.

Et godt tips for å få kesamen søt er å bruke litt fun light oppi.

• 2 måneder senere...

Hei :)

Det er allerede opprette en ganske velinformerende PSMF-tråd :) Så om dere vurderer den dietten anbefaler jeg dere å lese der og sette dere inn i hva det er for noe ;)

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste) | Fitnessbloggen Forum <-- Forumstråden

PSMF - Den sunneste ekstremdietten - Fitnessbloggen <--Artikkelen

Gjest Ukjent666
Hei! Lurte på en ting ang psmf- dietten.

Kan man drikke alkohol mens man går på den ? ( hvitvin) Og hva med magre pølser, er det lov?

Setter pris på svar :)

Les de trådene som er nevnt! Jeg pleier selv å gi tips og følger selv VELDIG enkle regler:

Dietten:

Maks 20gram fett(+ 1 ss tran f,eks eller annen essensielle fettsyrer)

Maks 20gram karbs

2,5gram protein X med ønsket kroppsvekt

Gratis online dagbok for diett, slanking og kosthold bruker til å føre logg over dette!

Følger du dette fører du en strikt PSMF diett!;) Så du kan spise HVA du vil! Så lenge du er innenfor de retningslinjene!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...