Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde på tv3 idag å de har alltid sånne tvshop reklamer mellom programmene på morgen/tidlig dag.

Denne gangen var det om et produkt som heter "Smart Tone" jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte for de som faller for dette.

<object width="560" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=QuClcctlNA4"></param></object>

"Nå har vi løsningen på problemet med innbitte cellulitter!

Smart Tone masserer og bryter ned fettdepoter som forårsaker appelsinhud! Du får en jevnere og mykere hud.

Smart Tone har smale, anatomisk formede silikonskiver som gir deg samme følelse som en profesjonelt utført massasje.

Den komplekse bevegelsen masserer bindevev og øker sirkulasjonen som gjør det enklere for den lymfatiske flyten å transportere vekk fett og gifter den naturlige veien, Smart Tone er enkel og behagelig å bruke, hold den mot huden og la den massere. Vær lett på hånden, Smart Tone masserer lett og effektivt.

På den måten motvirkes oppbyggingen av fettdepoter som forårsaker cellulitter.

Smart Tone virker på de delene av kroppen som verken mosjon eller kost biter på, slapp mave, bilringer, grevinneheng og appelsinhud.

Et skritt på veien til en veltrimmet kropp å være stolt over!

Smart Tone leveres med bruksansvisning og kostråd (engelsk)."

Er det som står om pruduktet på tvshops sine sider.

Å i reklamen sier de det verste jeg vet om "No effort BIG results":/

Det eneste jeg kan tenke meg denne vil hjelpe mot er kanskje å øke sirkulasjonen noe som man like godt kan gjøre med en billig hanske eller en billig ruller...

Hva syntes dere om disse type produkter som tvshop selger som "mirakel" maskiner?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9111-smart-tone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...