Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

VM i Rugby Union går mot slutten, og finale og bronsefinale spilles denne helgen.

Finale:

Frankrike - New Zealand (søndag 23. oktober)

Bronsefinale:

Wales - Australia (fredag 21. oktober)

Noen som vet om et sted i Oslo som viser kampen(e)? Noen andre som gleder seg?? Om jeg ikke finner et dugelig sted blir nok Viaplay alternativet. Dette blir store kamper med mye action! :D

Finalelagene:

http://www.youtube.com/watch?v=YWhbavFpWZk

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg fortsetter ufortrødent på rugby-monologen min :D

Noen lurer sikkert veldig på hva som egentlig foregår på banen. Bortsett fra at det involverer voksne menn som tydeligvis liker å kræsje i hverandre og lage en menneskelig floke ut av det...

Her kan man lese om reglene og spillets gang i Rugby Union.

Her kan man lese om de forskjellige posisjonene på et rugbylag.

Et par pedagogiske videoer om hvordan det ser ut i praksis.

De sterke gutta:

De raske gutta:

Mer kommer etterhvert :)

Skrevet

I morgen kl. 0915 spilles bronsefinalen mellom Wales og Australia (kan ses på viaplay.no).

Til tross for dårlige prestasjoner tidligere i mesterskapet regnes Australia som favoritter til å vinne. For Wales sin del er det en stor prestasjon i seg selv å komme til en bronsefinale. Forhåpentligvis får vi en underholdende og velspilt kamp :D.

Australia

Wales

Annonse

Skrevet
Så ofte som mulig ja, er rimelig nyligt begynt å trene med laget her i byen, men håper på å bli aktiv der etterhvert :)

Spiller du League? Så et innslag om et lag i Tromsø i forbindelse med Super League Grand Final som gikk på NRK for litt siden. Fikk du med deg dagens kamp?

Skrevet
Spiller du League? Så et innslag om et lag i Tromsø i forbindelse med Super League Grand Final som gikk på NRK for litt siden. Fikk du med deg dagens kamp?

Ja, Tromsø Polar Bears Rugby League Klubb... nei, nettopp kommet hjem fra trening :)

Skrevet
Ja, Tromsø Polar Bears Rugby League Klubb... nei, nettopp kommet hjem fra trening :)

Kikket på dagens NM-finale. Oslo vant 6-5 så vidt jeg fikk med meg. Ikke en veldig underholdende kamp, men det var god stemning :)

• 3 uker senere...
Skrevet
Saturday England vs New Zealand at 19:00 on tv 2 sport 1. The winner of this game plays Australia in the final. Both teams had narrow losses to Australia and this will be a cracking game. This will be followed by Australia vs Wales on sunday at 18:45.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...