Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okei, det er så mange som bare skriver at de er på diett, men noen er jo på diett for å gå opp i vekt og noen ned og litt hit og dit og sånn, hehe! Skulle vært en sånn tagg ved bilde der det står litt hva man driver med slik at man kan se hva som er relevant for den og den! :)

Smoothien så skikkelig god ut da og sånn kan jeg også spise siden det er lite kaloroier i den! :) Blir du mett av den?

Okei, det er så mange som bare skriver at de er på diett, men noen er jo på diett for å gå opp i vekt og noen ned og litt hit og dit og sånn, hehe! Skulle vært en sånn tagg ved bilde der det står litt hva man driver med slik at man kan se hva som er relevant for den og den! :)

Smoothien så skikkelig god ut da og sånn kan jeg også spise siden det er lite kaloroier i den! :) Blir du mett av den?

Ja, sant det, mange som har sine egne dietter! Jeg kan ikke si at jeg blir kjempemett av den, men den fyller som et lite måltid, pluss at den er rask å lage, jeg pleier å ta denne smoothien før jeg trener :-) Og jeg får i meg det jeg liker mest, bringebær, samtidig mens jeg får i meg en supermager proteinkilde, eggehvitter. Vist du lurer så er dette en oversikt over dietten min:

Morgen

40 g havregryn

20 proteinpulver

2 dl melk

Mellommåltid

1/1 Cottage cheese

150 g frosne jordbær

Lunsj

1/1 skyr

Før trening

100 g bringebær

2 eggehvitter

Etter trening

20 g proteinpulver

Middag

160 g kyllingfilet

100 g søtpotet

200 g Salat

Kveld

2 kokte egg

grønnsaker

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...