Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt mine første treningspreparater, og er veldig spent på å prøve det ut!

Den ene er Ripped hardcore, som jeg tok en kapsel av før trening, og syntes jeg merket ganske stor forskjell!

Det andre var Complete protein 3 med jordbærsmak som jeg synes smakte kjempegodt og veldig mettende.

Jeg vil gjerne høre andres erfaringer med Ripped Hardcore!

Den lover jo veldig mye bra, men funker det egentlig..?? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/8390-ripped-hardcore-noen-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Koffein

290 mg

Gallussyre

84 mg

Bringebærketon

84 mg

Kaffebønneekstrakt (inneholder 3,377 mg koffein)

62 mg

Capsicumekstrakt

50 mg

Grønn te-ekstrakt

33 mg

Olivenbladsekstrakt

15 mg

Tjah, det er ikke akkurat noe magisk i de, du vil sikkert merke litt økt fokus av koffein om du normalt sett ikke er stordrikker av kaffe. Men utover det er det ikke noe "fettforbrenner" som sådan å spore. Det bør skytes til at det er det ikke i de andre tilskuddene heller. Ja det er endel av disse ingrediensene som har målbar effekt, men det betyr ikke merkbar effekt :)

Tror en kopp kaffe før trening, en chili i maten og en kopp grønn te til kvelds gjør akkurat samme nytten ;)

Takker for svar!

Jeg liker egentlig ikke kaffesmak, tåler ikke sterk mat, og klarer ikke grønn te uten å dynke den med søtningsmidler, så da tror jeg en sånn pille før trening gjør susen for meg;) mulig det er placebo, men jeg syns faktisk jeg orker mer kjør på trening de gangene jeg har prøvd det =) For en som ikke er vant til koffein blir man jo helt duracellkanin av den pilla der....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...