Rodolfo Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er det typisk? Om man ikke har kontroll på hva man gjør, så går det lukt i uløkka, altså. Iflg. Fitnessbloggens kalkulator bør jeg ligge på ca 2500 - 2700 for å vedlikeholde vekta. Nå er snart sommeren her, og om den blir bedre enn i fjor, kan det være på tid å børste støv av sicpacken. Siden jeg ikke har sett dem siden sommeren `90, kunne det være spennende så se dem igjen. Jeg bør ned ca 4-5 kg for å få et bra bilde, tror jeg. Eller for å se om de er der, rett og slett. Men å gjøre følgene er ikke lurt: 1100 kcal pr dag, og 1 times løping pr dag. Det går i 2 dager, veldig bra også, men dag 3: Står opp om morran, kroppen og hodet er veldig grettent, og det finnes ikke lyst til å gjøre NOE, bortsett fra èn ting: SPISE. Alt som finnes. Bottom line når dagen er ferdig: 3600 kcal, og null aktivitet. Hva er vunnet på denne typen dietter? NULL. Tipper det er mange som kjenner seg igjen. Så det er kanskje best å ha is i magen (ikke den typen som kommer fra Henning Olsen) og heller ligge 3- 4 hundre kcal under grensa - maks - og dermed klare å holde dette over tid, til onepacken igjen blir til en pen liten sixpack ? Siden jeg ikke har gjort dette før - har liksom ikke hatt behovet, skal det bli artig å se hvor jeg står rundt 10 juni, da skal jeg og kjerringa på en liten hotelhelg. Bør kunne klare 3-4 kg på den tida, synes jeg. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/8364-2-dager-med-st%C3%A5lkontroll-s%C3%A5-kommer-det-1-dag-uten-bunn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.