Gå til innhold

PSMF - Hjelp


Anbefalte innlegg

Hei

Har vært på slankern siden 01.02. Har fra da til nå gått ned ca 11 kg. Målet er å gå ned totalt 30 kg. Men jeg har ett stort problem. Jeg skal på ferie til sommeren, samtidig som bestevennen min skal gifte seg. Til da vil jeg se ålreit ut, og trenger fortsatt å gå ned mye mer. Er det noen som har mulighet til å hjelpe meg med PSMF diett? Har lest litt om det, forsøkt å forstå meg på det, men det er vanskeligere enn sagt. Hadde også ellert satt pris på om noen av dere kunne satt meg i kontakt med en som kunne satt opp en diett for meg. Betaling er selvfølge.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx

Kan anbefale online coachingen fra Myrevolution. Veldig bra oppfølging på diett og trening! Jeg kjøpte 4 uker med Isabella der, og har nettopp kjøpt 12 uker til så jeg når målet og litt til:) Børge Fagerli er en treningsguru, mer info finner du her:

http://myrevolution.no/pt-tjenester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...